Rynek Gier Audio w 2017R

Dodany 29 stycznia 2018
4 komentarze

O tym, co interesującego pod względem dźwiękowych gier przyniósł miniony rok opowiada Tomasz Tworek.

Pliki do pobrania :

Pobierz plik z audycją: Rynek Gier Audio w 2017R

Ten podcast był pobierany 1460 razy

Komentarze

  • boczek napisał(a):

    Największego kopa ludzie tworzący na początek dla kogoś ze swojego okręgu, a potem dobra jest fajna, to wrzucamy na publikę dostali od może nie wszystkich, ale japończyków i herosów i eurofly. Co do gry roku to jest jakieś nieporozumienie. Manamony? Co dała takiego, że ludzie dali ją na pierwsze miejsce? Nie śledziłem tego głosowania, ale jeżeli Herosi byli tam uwzględnieni, to żadne manamony nie powinny na tym podium istnieć. Osobiście i niestety bazując tylko na tym, co ludzie mówią o AHC, w co oczywiście wierzę to moim zdaniem powinna być gra roku. Co do TDV dobrze, że stała się otwarta. Dźwiękowo i mechanicznie za tą cenę to hyba ktoś tu totalnie nie pomyślał. Możesz się tu ze mną nie zgodzić, ale dla mnie to segowy Gloc, oczywiście w wersji arcade rozszerzony o jakieś cutscenki no i jakieś elementy gry pseudo akcji.

  • boczek napisał(a):

    Sory to się pisze G-Loc. Do wersji na mastersystem nie porównałbym, ze względu na dźwięk i to za mało bitów.

  • mojsior napisał(a):

    Chciałbym się odnieść do wypowiedzi w sprawie kupowanie a heroes call. Otóż nie musimy posiadać konta w serwisie paypal żeby zakupić grę. Ja takiego konta nie posiadam a mimo tego grę zakupiłem.
    Gdy zostajemy przekierowani na stronę paypala mamy do wyboru sposób zakupu, możemy oczywiście wybrać czy chcemy zakupić przez konto paypall ale również możemy skorzystać z opcji płacenia kartą, co ja uczyniłem.
    Teraz co do audycji uważam, że robienie audycji tylko i wyłącznie na temat rynku gier audio jest niezbyt dobrym pomyłem, gdyż nietylko mamy gry audio w które możemy sobie pograć ale jestem pewien że są gry video niekoniecznie tworzone z myślą o osobach niewidomych w które można zagrać.
    Nawet jeśli nie jest tych gier dużo to należy o nich powiedzieć, bo większość osób uważa, że tylko są gry audio czasem lepsze czasem gorsze a innych gier już nie ma, a po co mamy się zamykać tylko na tematykę gier audio.
    Tak więc chciałbym aby następna audycja nie nazywała się rynek gier audio tylko rynek dostępnych gier gdzie nietylko poruszylibyście tematykę gier audio ale również gier video które są dla nas grywalne, aby wśród osób niewtajemniczonych była świadomość istnienia innych gier

  • Marek Gągała napisał(a):

    A gdzie można pobrać grę audiomoto? Pozdrawiam.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Wszystkie nagrania publikowane w serwisie www.tyflopodcast.net są dostępne na licencji CreativeCommons - Uznanie autorstwa 3.0 Polska.
Oznacza to, iż nagrania te można publikować bądź rozpowszechniać w całości lub we fragmentach na dowolnym nośniku oraz tworzyć na jego podstawie utwory Zależne, pod jedynym warunkiem podania autora oraz wyraźnego oznaczenia sposobu i zakresu modyfikacji.
Przekaż nam swój 1% podatku 1 procent Logo FIRR Logo PFRON Logo Tyfloswiat.pl

Czym jest Tyflopodcast?

Tyflopodcast to zbiór instrukcji oraz poradników dla niewidomych lub słabowidzących użytkowników komputerów o zróżnicowanej wiedzy technicznej.

Prezentowane na tej stronie pomoce dźwiękowe wyjaśniają zarówno podstawowe problemy, jak metody ułatwienia sobie pracy poprzez korzystanie z dobrodziejstw nowoczesnych technologii. Oprócz tego, Tyflopodcast prezentuje nowinki ze świata tyfloinformatyki w formie dźwiękowych prezentacji nowoczesnych urządzeń i programów. Wiele z nich dopiero znajduje sobie miejsce na polskim rynku.

Zapraszamy do słuchania przygotowywanych przez nas audycji i życzymy dobrego odbioru!

Tematyka

Pozycjonowanie i optymalizacja stron internetowych